En vanlig Svensson

Jobbar för en bättre miljö, fler företag och ett ökat engagemang i det civila samhället. Jag vill gärna vara din röst i stort som smått – Så hör gärna av dig!

söndag 23 november 2008

Magnus Ledare i Centersyns Julnr...

I helgen så har Centersyn kommit ut till alla hushåll i Söderhamn, i den lovade jag att lägga ut de artiklar som jag skrivit för att få kommenterade, jag väljer dock bara fem. Men även till andra som inte bor i Söderhamn att ta del av. De artiklar jag lägger ut är följande och i den ordningen som beskrivs här nedan

1. Nya Politiker – tack!!
2. Mona Sahlins misstag
3. Den Nya betygsskalan
4. Könsneutralt äktenskap – Äntligen
5.Strandskyddet – En lokal fråga

Den som vill läsa om Lys och Jessica samt se lite bilder från demonstrationen igår hänvisas lite längre ner i bloggen till igår dvs. 2008-11-22 eller till hemsidan http://lys-och-jessica.info.se/

Imorgon blir det förmodligen lugnt med bloggande, då det först är KUS nämnd under dagen sedan Kommunfullmäktige på kvällen. Men det kanske kommer ett par kommentarer om dessa möten samt om det händer någon nytt med Lys och Jessica.

Inga kommentarer: