En vanlig Svensson

Jobbar för en bättre miljö, fler företag och ett ökat engagemang i det civila samhället. Jag vill gärna vara din röst i stort som smått – Så hör gärna av dig!

lördag 22 november 2008

Från demostration idag...

Hej, lägger upp tre bilder som Marcus Häggström tog under dagens demostration i Söderhamn för att få hem Lys och Jessica idag. Finns även en inspelning som ligger ute på YouTube, den länken finns här.



Det var en bra demostrationen. Maya Noras hade ett gripande tal som följdes av Birgitta Tapper ordförande i Kommunfullmäktige. Det var mycket folk vilket är glädjande.
Pengarna fortsätter att strömma in. Så snart jag har en bättre sammanställning över läget, så skall jag lägga ut det.
Härnäst är det stödkonserten på på Teatern nu på onsdag som står på tur. Vi fortsätter kämpa och framförallt vi har rätt. så låt nu Lys och Jessica få komma hem och stanna hemma.

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen Var det gjort demonstrationen. Jag blev bara glad när jag såg så många som ställde upp för lys och Jessica. Ringde henne idag typ vid 18tiden och frågade hur hon mådde. Hon svarade Sådär.. Att livet var svårt att leva eftersom hon är och hennes dotter är inte van. Berättade även det som Söderhamn hade gjort och hon blev GLAD och hoppade för det bästa.