En vanlig Svensson

Jobbar för en bättre miljö, fler företag och ett ökat engagemang i det civila samhället. Jag vill gärna vara din röst i stort som smått – Så hör gärna av dig!

onsdag 29 augusti 2007

Miljötinget i Söderhamn närmar sig

Den 9 – 11 november är det Ungdomens Miljöting i Söderhamns Kommun. Något som jag tycker skall bli så otroligt roligt. Unga människor med brinnande intresse för miljöfrågor. Det är så läckert.

Blev starkt påmind om miljötinget idag. Jag blev nämligen intervjuad av Klas Almstedt och Linda Jonsson som kommer från mediagruppen respektive informationsenheten. Klas kom från Hudiksvall och Linda från Bollnäs…

Över 25 frågor om mitt miljöintresse och min miljökunskaper fick jag svara på. Detta kommer sedan att antingen läggas ut på ljudfil eller i textform på miljötingets hemsida . Klas och Linda var oerhört roliga och hade min kabel till telefonen fungerat i denna dator så hade jag lagt ut en bild på två miljö hjältar..
- Jag var helt svettig efteråt.. :-)

För alla som funderar på att åka på miljötinget i Söderhamn, sluta fundera och anmäler Er… här ärlänken till hemsidan.. http://www.miljotinget.se/

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej där Magnus.
Har precis läst din blogg...
Vi jobbar på att intervjun ska komma upp på internet...

Ha det bra