En vanlig Svensson

Jobbar för en bättre miljö, fler företag och ett ökat engagemang i det civila samhället. Jag vill gärna vara din röst i stort som smått – Så hör gärna av dig!

tisdag 28 augusti 2007

Centerpartiets Riksstämma 2007 närmar sig

Imorgon onsdag smygstartar Centerstämman med att partistyrelsen har sitt möte sedan på torsdagen börjar det på alvar med Stämmokommittéer för alla stämmoombuden Invigningen av Riksstämman sker även den på torsdagen, då får Maud berätta om allt bra som händer i Sverige men även att det finns mycket kvar att göra....

Så fortsätter stämman fram till Söndagen då den slutar.

från Söderhamn så åker Kalle Khalidy. Kalle kom med i Centerpartiet under förra mandatperioden när vi genomförde våran "politikerskola" nu får han chansen att åka iväg på stämman och se det riktiga politiksa hantverket och det som den representativa demokratin är byggd på. Det är en spännande företeelse med politiska partier och deras stämmor, men de är alltid lärorikt.

Själv har jag valt att stanna hemma från årets riksstämma då jag tycker att det är för långt att åka ner till Kalmar... Men till alla de vänner från CUF tiden och de partister som jag känner som kommer att närvara så hoppas jag ni får en trevlig stämma.

Inga kommentarer: