En vanlig Svensson

Jobbar för en bättre miljö, fler företag och ett ökat engagemang i det civila samhället. Jag vill gärna vara din röst i stort som smått – Så hör gärna av dig!

fredag 13 juli 2007

Är i Stockholm

Åkte idag iväg till Stockholm. Blir förmodligen i huvudstaden ett par dagar. Imorgon lördag finns det chans att fira kronprinssesan på hennes 30-års dag på den inre Borggården. Tycker barnen att det verkar roligt. är cansen stor att vi befinner oss där vid 11.30 då insläppet sker.

På måndag eller tisdag är jag nyfiken på att se Anders W Jonssons nya arbetsplats som statsrådssekreterare. Han kommer att jobba till veckan, så ett spontanbesök känns som en möjlighet. Får se om jag även tar med familjen och går förbi min gamla arbetsplats på CUF:s RO inne i gamla stan under den dagen också... ? förmodligen tomt den här årstiden...

Sedan finns det massor med annat skoj när man är här, även en del bekanta att träffa...

Hur som helst - jag nås via mobilen

Inga kommentarer: