En vanlig Svensson

Jobbar för en bättre miljö, fler företag och ett ökat engagemang i det civila samhället. Jag vill gärna vara din röst i stort som smått – Så hör gärna av dig!

fredag 27 juli 2007

CUFs riksorganisation söker resande förbundsombudsman

Till hösten söker CUF och Centerstudenter en resande förbundsombudsman. Som resande förbundsombudsman arbetar du med CUF:s och Centerstudenters kampanjer, du anordnar utåtriktade aktiviteter, värvar medlemmar och stöttar lokala organisationsled ute i landet. Tjänsten utgår från Stockholm men kommer att innebära en hel del resande.
http://www.cuf.se/Content.aspx?PageID=1750

- Du som är ung och aktiv och delar CUF:s värderingar tycker jag skall lämna in en jobbansökan. Kan inte tänka mig en roligare arbetsplats.
Jag jobbade själv som informationssekreterare på CUF under valet 2002 och folkomröstningen om EMU. Man får via att jobba i en ungdomsorganisation oerhört bra kontaktnätt, vilket jag känner att jag fortfarande kan ha nytta av.

Dessutom för du arbeta för att värderingar om miljö, humanism, företagsamhet skall vinna mer mark i den svenska attityden - vilket alla är vinnare på.

Inga kommentarer: