En vanlig Svensson

Jobbar för en bättre miljö, fler företag och ett ökat engagemang i det civila samhället. Jag vill gärna vara din röst i stort som smått – Så hör gärna av dig!

måndag 10 oktober 2011

LAN Ungdom Vs Politiker :-)

Dagen har varit en dag med en massa möten i allt från träff med politiska företrädare från nästan samtliga politiska partiet i länet för att diskutera Region Gävleborgs framtid. Till att avsluta kvällen med ett ganska långt distriktsstyrelsemöte med Centerpartiet.

Men det möte jag skulle vilja slå ett slag för är det möte jag ikväll hade med ungdomarna på Verkstäderna som skall hjälpa mig att klara uppdraget jag fick i tävlingen ”världens modigaste politiker”. Vi har kommit framåt och det finns en förväntan hos ungdomarna och jag hoppas få med mig tillräckligt många politiker, tror det ordnar sig.

Men läs detta här nedan..

--- Detta meddelande finns på den grupp som startas på FB ikväll---

LAN!!! På fredag har vi LAN på Verkstäderna för 13-25 år. Det här LAN:et är ett samarbete mellan en grupp ungdomar och en grupp politiker. Så kom hit och utmana våra lokala politiker!

Vi kommer att spelar turneringar i allt från "CS" och "Left for dead" till "Fia med knuff" och "Schack".

Fika kommer att bakas och smakas tillsammans med Kicki i köket!

Vi kommer att LAN:a från fredag 18:00 till lördag 11:30.
Ta med egen dator och nätverkskabel.

Vi har 8 datorer som abonneras av våra politiker.

Datum: 2011-10-14
Tid: 1800 – 2400
Plats: Verkstäderna

Välkomna!
-----

Säger bara WOW – tillsammans klarar man mycket!!

Inga kommentarer: