En vanlig Svensson

Jobbar för en bättre miljö, fler företag och ett ökat engagemang i det civila samhället. Jag vill gärna vara din röst i stort som smått – Så hör gärna av dig!

onsdag 19 september 2007

Söderhamn – Nästa motorstad i världsklass!!!

Träffade SMK Söderhamn igår den 18 september. Vilken förening… så mycket drag det fanns och finns i den klubben är svårt att förstå, Oerhört många aktiva medlemmar.

Jag hade äran att få åka runt med Anders Berggren och Lasse Burefjord Ordförande samt vice ordförande i SMK klubben. De pratade även om verksamheten och visionerna kring det hela. Jag blev imponerad!!! Vilken kraft och framtidstro.

Jag är nu av den bestämda uppfattningen att Söderhamn behöver en klubb som SMK – Söderhamn. En klubb som kan göra Söderhamns Kommun till nästa motorstad i världsklass. Jag skall även stödja den utvecklingen.

Här är en länk till SMK Söderhamn http://www.smksoderhamn.com/

Inga kommentarer: