En vanlig Svensson

Jobbar för en bättre miljö, fler företag och ett ökat engagemang i det civila samhället. Jag vill gärna vara din röst i stort som smått – Så hör gärna av dig!

tisdag 22 maj 2007

Dags för ett försök

Så var det dags. Efter många förfrågningar, varför har inte du en blogg.
Så okej, jag testar.

Den kommer att bearbeta politik och samhällsfrågor på det lokala planet, dvs Söderhamn, Gävleborg och Sverige men även kanske någon utblick gentemot den omvärld som omger
och stimulerar våra tankar och handlingar.

Min inställning är att det skall vara kort små inlägg. Om vad som är på "G" i Söderhamn, vilka frågor är på väg upp i Kultur- och Samhällsutvecklingsnämnden men även vad som diskuteras i kommunstyrelsen.

3 kommentarer:

Jonas Rask Samuelsson sa...

Sktibra!" Jag lägger till dig bums så har du lite tryck på dig att lyckas!

Magnus Andersson sa...

Välkommen in i bloggosfären!

Emma Jonsson sa...

Vad kul Magnus :) Det var på tiden. Jag ska lägga till dig nu.