En vanlig Svensson

Jobbar för en bättre miljö, fler företag och ett ökat engagemang i det civila samhället. Jag vill gärna vara din röst i stort som smått – Så hör gärna av dig!

tisdag 2 juni 2009

Centerpartiet har så många bra EP-kandidater

Nu börjar snart det tuffa jobbet att välja vilken av Centerpartiets kandidater jag tänker sätta ett kryss framför. Jag känner mycket för många av dem och naturligtvis för de frågor som de driver i sina kampanjer. Många har bra driv i sina kampanjer och gör ett rejält dagsverk varje dag.

Vet att jag kommer att välja en av de 5 översta. Jag tycker mig också känna att tre mandat det skall vi ha. Har träffat på människor som aldrig röstat på Centerpartiet i EP-valet förut som kommer att göra det nu. Utifrån att vi är tydliga med att vi vill ha ett smalare men vassare EU. Där frågor behandlas på rätt nivå. Även TV reklam har locka någon. Mycket roligt så fortsätter det så här och det känns på liknande sätt runtom i landet. Då har vi tre mandat!

Alla de 5 översta skulle göra ett mycket bra jobb i parlamentet, du hittar dem HÄR
tror även att många av de som inte står på topp fem skulle göra ett mycket bra jobb. Det goda med personval är att alla har chansen :-)

Har ni bestämt vem av Centerpartiets kandidater ni kommer att välja??

PS. Aftonbladet förordar Lena EK i dagens tidning (finns dock ej ännu på nättet)

Inga kommentarer: